Μετανάστευση – Είμαι Αλβανός και ζώ στην Ελλάδα από το 1996

Ελληνική υπηκοότητα σε μετανάστες δεύτερης γενιάς 

Σχόλιο στο σχέδιο νόμου 

Είμαι Αλβανός και ζώ στην Ελλάδα από το 1996 . Εχω κάνει στήν Ελλάδα το δημοτικό και τώρα σπουδάζω σε ένα ΤΕΙ . Ολοι οι φίλοι μου έιναι Ελληνες και η κοπελιά μου είναι επίσης Ελληνίδα . Εάν το Ελληνικό κράτος δέν μπορεί να δώσει την Ελληνική υπηκοότητα σε κάποιος μετανάστες τότε ας τους δώσει τουλάχιστων μιά είδους πράσινης κάρτας .( Οπως αυτήν που δήνει η κυβέρνηαση τών ΗΠΑ στους μετανάστες . Η οποία να είναι γιά πάντα . Εγώ και η οικογένεια μου πληρώνουμε 600 ευρώ το χρόνο γιά την παραμονή μας στην Ελλάδα . 4 άτομα * 150 ευρώ ο καθένας το χρόνο . Αν γινόταν να γλύτώναμε αυτα τα χρήματα θα ήαταν πολύ καλό . Ενα άλλο κακό με το πάρόν σύστημα που υπάρχει στην Ελλάδα είναι ότι δίνοντε άδειες παραμόνις στούς μετανάστες διάρκειας μόνο ενός έτους μέχρυ την επόμενη ανανέωση . Εάν κάπιος μετανάστης θέλει να μένει γιά 2 χρόνια τότε πρέπει να δώσει 300 ευρώ το χρόνο . Διλαδη η οικογένεια μου πρέπει να δώσει 1200 ευρώ για δύο χρόνια παραμονής στην Ελλάδα . Και άμα κάπιος ξένος δέν έχει τα ένσυμα γιά ένα χρόνο τότε τον στέλνουν αμέσος πίσω , διλαδί άμα δέν βρεί δουλειά γιά ένα χρόνο έφυγε . Μιά φορά πήγαν να διόξουν την μάνα μου αλλά την γλύτωσε , αλλά από τότε κάθε φορά που πάει να κάνει την ανανέωση της άδειας παραμονής την πιάνει η καρδιά της απο τόν φόβο . Δέν μπορώ να καταλάβω .Το Ελληνικό κράτος της έδωσε την άδεια παραμονής μιά φορά κια τώρα λένε πώς άμα μείνει 1 χρόνο άνεργη θα φύγει Αλβανία . Τα ξαδέλφια μου στις ΗΠΑ και Ιταλία δέν έχουν τέτοια προβλήματα.

Όλες οι απόψεις για τους μετανάστες εδώ

Πηγή: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4552416&ct=1

Προηγούμενο σχόλιο του ιστολογίου εδώ 

Σχολιάστε

