Είμαι και ανώμαλος. 300 Σπαρτιάτες, Λεωνίδας, Κολοκοτρώνης και πολιτισμένοι κουκουλοφόροι

Γνώρισα τους ανθρώπους και αγάπησα τα ζώα.
Μενέλαος Λουντέμης 

Πως να κερδίσεις εύκολα τους αντιπάλους σου (χτυπήματα κάτω από τη ζώνη – του λες δεν ξέρεις καλά Ελληνικά)
Μαθήματα από τον πολιτισμένο μπλόγκερ.

Στο μπλόγκ του γνωστού χορτοφάγου με θέμα »Γνώρισε το κρέας σου» ο μπλόγκερ είπε ότι εγώ είμαι ανώμαλος και μιλούσα για φαντασιώσεις μου με ανήλικα αγόρια!!!!! για να δικαιολογήσει τις διαγραφές των post μου που τον κτυπούσαν.
Πως ξεκίνησε η κουβέντα:
Μπαίνοντας στο μπλόγκ του χορτοφάγου πριν τις εκλογές  για τους Οικολόγους Πράσινους είπα ότι δεν πρέπει να ψηφίζουμε κανένα κόμμα, ότι δεν πρέπει να ψηφίζουμε ούτε τους Ο.Π. ούτε το ΠΑΣΟΚ, ούτε τη Νέα Δημοκρατία, ούτε το ΛΑΟΣ, ούτε το ΚΚΕ – κανέναν.
Είπα να μην συμμετέχουμε στις στυμμένους δικτατορικές εκλογές και  να δίνουμε χέρι βοήθειας στους πλούσιους της γης.
Επειδή είπα ότι δεν πρέπει να ψηφίζουμε τους μεγαλοτραπεζίτες, το ΝΑΤΟ, το αμερικανοαγγλοισραηλινό λόμπι κτλ. τα μικρά παιδιά που έχουν τελειώσει το σχολείο πριν λίγα χρόνια, που μεγάλωσαν με το playstation στα χέρια άρχισαν να λένε σε μένα διάφορα – φασίστας, αντισημίτης κτλ., κτλ. κτλ. που εγώ εδώ και χρόνια λέω συνέχεια σε όλους ότι όλοι οι άνθρωποι είναι αδέλφια μεταξύ τους, ότι με τα ζώα είμαστε αδέλφια, ότι με τα ψάρια είμαστε αδέλφια, ότι προερχόμαστε από τα ψάρια, ότι οι Εβραίοι είναι τα αδέλφια μας, όπως και οι Παλαιστίνιοι, οι Αιγύπτιοι, οι Γερμανοί, οι Πολωνοί, οι Αλβανοί, οι Ισπανοί, οι Γάλλοι, οι Ιταλοί και Τούρκοι σε ένα μεγάλο βαθμό.
Τους είπα ..εγώ είμαι φασίστας ή εσείς? Εγώ έκανα, κάνω αυτό, αυτό και αυτό.
Εγώ είμαι αντισημίτης ή εσείς? Εγώ λέω αυτό, αυτό και αυτό. Εσείς τι λέτε?
Κάποια στιγμή είπα ότι υπάρχουν Έλληνες που θα έδιναν και τη ζωή τους για να υπερασπίζουν την Ελλάδα και ο μπλόγκερ, ένα νέο παιδί να λέει …. «θα χαιρόμουν πολύ να πεθάνουν οι βλάκες, μ….ες, ηλίθιοι Έλληνες/ Ελληνάρες και να καθαρίζεται ο τόπος»!!!.
Για τα δεκεμβριανά που οι νεοφασίστες αναρχικοί και κουκουλοφόροι που καίγανε καταστήματα και αυτοκίνητα, που σπέρνανε τρόμο στους κατοίκους των γύρο περιοχών, οι οποίοι μπορούσαν παραλίγο να οδηγήσουν τη χώρα στο εμφύλιο πόλεμο και στη διάλυση της Ελλάδας, για να χαίρονται οι μασόνοι, οι πλούσιοι της γης, νεοφασίστες αναρχικοί και κουκουλοφόροι, οι οποίοι είναι καρμπόν με ερυθρές ταξιαρχίες της Ιταλίας και Γερμανίας της δεκαετίας του 60 και 70 που παίρνανε εντολές μέσω τηλεφωνημάτων από το εξωτερικό να σκοτώνουν σημαντικά πρόσωπα  και να πληρώνονται ο μπλόγκερ είπε να του πω που να πάει να ζητήσει το χαρτζιλίκι.
Δήλωσε ότι και αυτός συμμετείχε στις αναταραχές πέρσι, υποστηρίζει τους αναρχικούς και κουκουλοφόρους.
Εδώ μίλησα για τις φαντασιώσεις μου με ανήλικα αγόρια ή για τον μπλόγκερ???? 
….Ταπεινή συγνώμη χρωστάς εσύ εδώ και πάρα πολύ καιρό μαζί με τον φίλο σου. Για τα ελληνικά μου και το αν είμαι γραφικός ή όχι – δεν πήγα σε ελληνικό σχολείο γιατί μεγάλωσα στην εξορία. Προτιμώ να ξέρω ελληνικά έτσι όπως ξέρω, να υπερασπίζω τα ιδανικά των ανθρώπων και να είμαι χίλιες φορές γραφικός, παρά να είμαι σαν εσένα που θα χαιρόσουν να πεθάνουν οι «ηλίθιοι, βλαμμένοι Έλληνες/ Ελληνάρες» (σαν τους 300 Σπαρτιάτες, 700 Θεσπιείς και 80 Μυκηναίους, ο Λεωνίδας, ο Κολοκοτρώνης και πολλοί άλλοι αγωνιστές), όπως τους αποκαλείς εσύ οι οποίοι θα δίνανε και τη ζωή τους για να υπερασπίζουν την πατρίδα. 
Συγνώμη αλλά για μένα είσαι άκρως και άκρως απαράδεκτος. Να δίνανε εντολή οι αμερικάνοι στους τούρκους να επιτεθούν στην Ελλάδα και οι Έλληνες να άφηναν να σκοτώνονται τα παιδιά τους και οι οικογενειές τους θα επιθυμούσε μόνο ένας εντελώς άκρως απαράδεκτος άνθρωπος.
Στη Ρωσία πριν 8 – 9 αιώνες μπήκαν οι Νορβηγοί, πετούσαν μικρά παιδιά, βρέφη, γυναίκες και γέρους στα πυρά, λεηλατούσαν και βίαζαν τις γυναίκες.
Στην Σοβιετική Ένωση στο δεύτερο Π.Π. μπήκαν οι Γερμανοί, σκότωναν και έκαιγαν ανθρώπους, μικρούς και τους μεγάλους.
Στην Κύπρο, Σμύρνη και Πόντο έκαιγαν και σκότωναν ανθρώπους γιατί έτσι αποφάσισαν οι μασόνοι.
Διάβασε 30 χρόνια όλα για την μασονία, διάβασε ντοκουμέντα και μόνο ντοκουμέντα και μην ασχολείσαι με άλλα θέματα και μετά από 30 χρόνια έλα και πες ότι όλοι αυτοί οι σημαντικοί άνθρωποι, οι καγκελάριοι, τσάροι δεν ξέρουν, ότι όλοι αυτοί λένε ψέματα για τους μασόνους, να πεις ότι δεν υπάρχει μασονία, δεν υπάρχουν σχέδια.
Είσαι τόσο και τόσο δυνατός να σπας τα πόδια σε οποιονδήποτε άνθρωπο? Αν νομίζεις ότι εγώ θα σε φοβηθώ κάνεις λάθος, δεν σε φοβάμαι και δεν φοβάμαι κανέναν. Όποιος θέλει μπορεί να με βρει. Μένω στην Αγία Τριάδα Θεσσαλονίκης (αυτός κρύβει τα στοιχειά του).
Ζήτω η Ελλάδα του 21 αιώνα!!! Ζήτω ο πολιτισμός των αναρχικών και των κουκουλοφόρων!!! 
Στον πολιτισμένο κόσμο αν διαφωνείς με άλλον τον βρίζεις, του σπας τα πόδια ή του κόβεις το κεφάλι. Διαφωνείς με άλλον – του σπας τα πόδια ή του κόβεις το κεφάλι. 
Οι πολιτισμένοι και σοβαροί άνθρωποι που διαβάζουν, έχουν μόρφωση και παιδεία πρέπει να σπάνε και να κόβουν τα κεφάλια των διαφωνούντων!!!
Ευτυχώς δεν γεννήθηκα στην Ελλάδα. Ευτυχώς δεν έκανα ποτέ καταλήψεις. Πραγματικά είμαι τυχερός που γεννήθηκα έξω και πείρα την παιδεία που μου έδωσαν οι κομμουνιστές.
Αν θα γνωριζόμαστε προσωπικά  δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα γιατί με περισσότερους έχω άριστες και καλές σχέσεις. Θα μπορούσα να σου πω πολλά και δεν θα είχαμε αυτή την κουβέντα.
Είπα για τον Τρεμόπουλο και τον Κεμάλ αυτό που ήταν. Ο Κεμάλ για μας τους Πόντιους, Αρμένιους, Ασσύριους και Μικρασιάτες ήταν, είναι και θα είναι για πάντα φασίστας, δολοφόνος των λαών. Για σας μπορεί να μην είναι.
Δεν έβγαλα εγώ το συμπέρασμα ότι ο πραγματικός αριθμός των Εβραίων θυμάτων του ναζισμού δεν ήταν 4 εκατομμύρια. Το διάβασα παλιά και τώρα πριν 1,5 μήνα ψάχνοντας στο google για το Άουσβιτς, Νταχάου και Μπούχενβαλντ. Έγραφαν ότι οι Εβραίοι επίτηδες έβαλαν μεγαλύτερο αριθμό των θυμάτων από τους ναζί, απ’ ό,τι ήταν στην πραγματικότητα. Η Γερμανία για χρόνια πληρώνει στην Πολωνία αποζημίωση για 4.000.000 θύματα Εβραίων. Η Πολωνία παραδέχτηκε τώρα ότι ο αριθμός των θυμάτων είναι 1.000.000 και γράφουν ότι ο πραγματικός αριθμός μάλλον είναι 400 – 500 χιλιάδες. Και εγώ ξέρω ότι στην Πολωνία, όπως και στην Ρωσία και άλλες χώρες όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν ήταν Εβραίοι, αλλά Χαζάροι Ιουδαίοι.
Υπήρχαν οι διωγμοί εναντίων των Εβραίων από διάφορες εξουσίες, υπήρχε το ολοκαύτωμα των λαών, υπήρχε το ολοκαύτωμα των φτωχών Εβραίων, των τσιγγάνων, των ομοφυλόφιλων, των Ρώσων (17 εκατομμύρια θύματα του Ναζισμού). Το Ολοκαύτωμα υπήρξε για πολλούς.
Είπα και θα πω ξανά ότι οι μασόνοι, οι τραπεζίτες, οι πλούσιοι της γης προκάλεσαν τον πρώτο και τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, προκάλεσαν την οκτωβριανή επανάσταση στη Ρωσία.
Δεν σε ξέρω και δεν με ξέρεις.
Απάντηση διαγράφηκε  40 – 50 φορές. Έβαζα την απάντηση, διέγραφε αυτός. Έβαζα ξανά την απάντηση, διέγραφε ξανά αυτός. Δεν του άρεσε αυτό που έγραφα. Δεν του άρεσε καθόλου γιατί τον χτυπούσα. 
Έγραφα μετά να ζητήσει δημόσια ταπεινά συγνώμη από μένα για αυτά που είπε – τίποτα αυτός. Απαντούσε σε μερικά και διέγραφε τις απαντήσεις μου.
Στο τέλος φαινόταν ότι εγώ απάντησα πολλές φορές, φαινόταν ότι εγώ απαντούσα και αυτός με έσβηνε, άφηνε μόνο τις δικές του απαντήσεις του και της γυναίκας του και τα δικά μου όχι. Και πως να δικαιολογήσει το σβήσιμο? Βρήκε την τέλεια λύση. Τη λύση που μπορεί να κάνει μόνο ένας μεγάλος αλήτης. Να πει την τρέλα. Έσβηνε γιατί εγώ δήθεν μιλούσα για τις ερωτικές μου φαντασιώσεις με ανήλικα αγόρια!!!!!!!!!!!!!!!!
Ευτυχώς δεν γεννήθηκα στην Ελλάδα. 
Ευτυχώς δεν έκανα ποτέ καταλήψεις.
Πραγματικά είμαι τυχερός που γεννήθηκα έξω και πείρα την παιδεία που μου έδωσαν οι κομμουνιστές.
Είμαι και ανώμαλος. Έχω φαντασιώσεις με ανήλικα αγόρια και το λέω στα άλλα άτομα. 
Τίποτα άλλο??? 
Αίσχος και ντροπή στο συγκεκριμένο άτομο. 


Διαβάστε επίσης: »Σώστε με»…
του Λεονάρντο ντα Βίντσι
Σχολιάστε

