Ιδανικές τροφές

– Αέρας
– Ηλιακή ενέργεια
– Ηλεκτρομαγνητική ενέργεια της Γης από πέλματα των ποδιών
– Νερό αποσταγμένο ή λιωμένο με χυμό λεμονιού
– Τσάι με βότανα
– Φρέσκοι χυμοί φρούτων και λαχανικών, όπως
· χυμός από πορτοκάλια
· χυμός από πορτοκάλια και λεμόνι
· χυμός από πορτοκάλια και γκρείπφρουτ
· χυμός από πορτοκάλια, μήλο και μπανάνα
· χυμός από πορτοκάλια, ανανά και μπανάνα
· χυμός από πορτοκάλια, ακτινίδιο και μπανάνα
· χυμός από γκρείπφρουτ
· χυμός από καρότα
· χυμός από καρότο, μήλο και πορτοκάλι
· χυμός από καρότο, μήλο και σέλινο
· χυμός από ντομάτες
· χυμός από σταφύλια
· χυμός από μήλα
· χυμός από μήλα και μάγκο
· χυμός από μήλα και καρότο
· χυμός από μήλα και πορτοκάλι
· χυμός από μήλα και παντζάρι (4 προς 1)
· χυμός από μήλα, αγγούρι και τζίντζερ (πιπερόριζα)
· χυμός από μαρούλι, καρότο, μήλο και μαϊντανό
· χυμός από παντζάρια
· χυμός από παντζάρι και σπανάκι
· χυμός από παντζάρι, καρότο και νερό (1προς 3 προς 2)
· χυμός από αβοκάντο
· χυμός από κρεμμύδι
· χυμός από σιταρόχορτο
· χυμός από πεντάνευρο

– Φρέσκοι χυμοί φρούτων και λαχανικών, αραιωμένοι με νερό
– Φρέσκα γάλατα από ωμούς καρπούς, σπόρια, δημητριακά, φρούτα φρέσκα ή αποξηραμένα:
· Γάλατα από ηλιόσπορους, κολοκυθόσπορους, σουσάμι. 5-6 ώρες μούλιασμα σε νερό
· Γάλατα από ρύζι, σόγια, σίκαλη, βρώμη, κεχρί, φαγόπυρο. 7-8 ώρες μούλιασμα σε νερό
· Γάλατα από αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια. 8-12 ώρες μούλιασμα σε νερό

Μουλιάζουμε π.χ. ηλιόσπορους, κολοκυθόσπορους, σουσάμι σε νερό για 5–6 ώρες, προσθέτουμε 1 ή 2 ποτήρια νερό, χτυπάμε στο μπλέντερ, σουρώνουμε και πίνουμε το γάλα.

– Υγρά από ωμούς καρπούς, σπόρια, δημητριακά, φρούτα φρέσκα ή αποξηραμένα, λαχανικά, βότανα:
· Υγρά από ηλιόσπορους, κολοκυθόσπορους, σουσάμι. 5-6 ώρες μούλιασμα
· Υγρά από φαγόπυρο, βρώμη, ρύζι, σόγια, σίκαλη, κεχρί. 8-10 ώρες μούλιασμα
· Υγρά από αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια, λεμόνι, φύλλα της ελιάς, κρεμμύδι, σκόρδο, βασιλικό. 8-12 ώρες μούλιασμα

Μουλιάζουμε π.χ. ηλιόσπορους, κολοκυθόσπορους, σουσάμι σε νερό για 5 – 6 ώρες και πίνουμε το υγρό πρωί, μεσημέρι, βράδυ με άδειο στομάχι.

Tο ίδιο μίγμα από ωμούς καρπούς, σπόρια, δημητριακά, φρούτα φρέσκα ή αποξηραμένα, λαχανικά, βότανα χρησιμοποιούμε για παρασκευή άλλων υγρών και γαλάτων.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s